2012. június 26., kedd

Zenei nevelés


Elkezdtem összegyűjteni dalokat, amiket a miniskéimmel majd szeretnék megismertetni szeptembertől.
Szerintem fontos a zenei nevelés sokrétűsége, ami bizony a különböző dalok meghallgatásával is jár. Ezzel csak szélesedik a látókörük.
Fogadatok szeretettel pár -számomra kedves- dalt, amit én jó szívvel hallgattatnék az oviskákkal.

Nagy kedvencem a Quimby, Kiss Tibi hangja pedig szerintem a kicsiknek is kedves lehet. Pláne egy ilyen aranyos dallal.


Ez számomra a tökéletes gyerekdal. Amúgyis odavagyok Gryllus Vilmosért. Amúgymeg mindig sírok, ha meghallgatom, mert ezt megtanítottam a nagycsoportosaimnak, és mivel első csoportom, mindig kicsit elkezdenek hiányozni.


Ezt a dalt még kiskoromban énekeltük egyszer anyák napján. Azóta nagyon kedves nekem.


Halász Judit is személyes kedvencem. A gyerekek szószólója, ezer meg ezer dalát tudnám betenni ide, de mégsem teszem. Hallgassátok a CD-it!

A sok Disney mese szerintem mind-mind kedves lehet a gyerekeknek, de persze ezek között is van amit nem hallgattatnék velük. Pl. a Herculesből Megara dala...az számomra nem gyereknek való zene.


Ez alapján sikerült megtanulni a verset:)

Egyelőre legyen ennyi. Ez már egy fél CD-nyi hallgatnivaló.
  Mi az a dal,amit Ti mindenképp átadnátok a gyerekeknek?

2 megjegyzés:

  1. Gryllus, Kaláka(szintén Gryllus, dehát ő verhetetlen), Halász Judit. Ezeket hallgattam én is rongyosra kiskoromban:) Lemezeket, kazettákat, cd-ket.:) A legesleg kedvenc az ez http://www.youtube.com/watch?v=vvGbjMkxyUo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gryllus tényleg verhetetlen. A somvirág a kedvencem tőle és a Karácsonyi angyalok:)

      Törlés